К основному контенту

ШАЯХМЕТОВА МАНШУК МАРАТОВНА Студенттердің шығармашылық белсенділіктерін арттыруда қазақ тілі пәнін оқыту үрдінде ақпараттық технологияларды пайдалану



ШАЯХМЕТОВА МАНШУК МАРАТОВНА

Студенттердің шығармашылық белсенділіктерін арттыруда қазақ тілі пәнін оқыту үрдінде ақпараттық технологияларды пайдалану

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Бегманова Айнур. Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі

Бегманова   Айнур   Ерма ғ анбет қ ызы Қ ызылорда облысы,   Жана қ ор ғ ан ауданы   №163 орта мектебіні ң   қ аза қ тілі мен ә дебиеті        п ә ніні ң м ұғ алімі Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарындағы әдіс-тәсілдердің тиімділігі        Елімізде    болып   жатқан   саяси, әлеуметтік, экономикалық және басқа да өзгерістер білім беру жүйесіне де   әсерін тигізіп жатыр. Бұл өзгерістер еліміздің   мектептерінде   тек   жаңа пәндерді енгізіп қана қоймай, сонымен бірге оқыту әдісінде өзгертуді талап етіп отыр. Дәстүрлі оқытуда мұғалім оқушыға дайын, дұрыс ақпаратты берген,   оқушы тек   тыңдап қабылдап   отырған. Қазіргі кезде   оқушы өзі ізденіп, өзі оқып, өзі үйренеді. Сабақта проблемалық оқыту іске асырылады. Осы әдістер арқылы әрбір оқушының жеке мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтауға болады....

Абдирова Бақытгүл.ЖАЗЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ(БЛОГ АРҚЫЛЫ) ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ

                                            ЖАЗЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЖАҢА ИННОВАЦИЯЛЫҚ(БЛОГ АРҚЫЛЫ) ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ (Іс-әрекеттегі зерттеу жұмысы нәтижесі) Абдирова Бақытгүл Нұржанқызы – Орал қаласындағы физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті   пәні мұғалімі. 2011 жылы Орал қаласындағы М. Өтемісов атындағы БҚМУ-дың   қазақ тілі мен әдебиеті мамандығын «Үздік дипломмен» аяқтаған (бакалавр).   2016 жылы педагогика   ғылымдарының магистрі академиялық дәрежесін алды (Орал қаласы, БҚИТУ). ҚР педагог қызметкерлерінің   деңгейлік бағдарламалар бойынша   біліктілік арттыру   аясында ІІІ деңгейлік   курсын тәмәмдады. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» дербес б...

Кәкімбек Аюбай. Серғазы Қалиевтың ғылыми мектебінің ерекшеліктері

Серғазы Қалиевтың ғылыми мектебінің ерекшеліктері Кәкімбек Аюбай- деректанушы Қазақ ғалымдарының ғылыми мектептерінің туу, қалыптасу және олардың өзіндік ерекшелікгері мен бағыттары туралы зерттеу еңбекгері жоқтың қасы. Көптеген зерттеулер белгілі ғалымның еңбекгерін жан-жақты қарастырғанымен, ғалымның ғылыми мектебі жөнінде сөз қозғай қоймайды. Қозғаған күңце ол адамнан оқыған, дәріс алған немесе диссертация қорғаған шәкірттер санын көрсетумен шектелетіні мәлім. Ал шәкірттің бәрін бірдей ғалымның ғылыми мектебіне қоса берудің реті келмейді. Қазіргі өркениет заманында шығармашылықпен айналысушы тұлғаның “ұжым адамына” айналуы туралы сөз қозғай отырып, белгілі ғалым Ш.Таубаева ғылыми мектептің қалыптасуы жөніндегі теориялық еңбектерге ой жүгіртіп, Қазақстанда жеке ғалымдардың ғылыми-білімдік мектептері мен зерттеу ұжымы мектептері қалыптаса бастағанын көрсетеді.[1] Біз бұл мәселе жөнінде Ш.Таубаеваның пікірлеріне толық қосыламыз. Әйткенмен, қазақ ғалымдарыны...